Norite pasiboksuoti? Registruokitės į treniruotę

„Sportui dydis nesvarbu“ skelbia registraciją į vieną laukiamiausių šio projekto treniruočių: Muay Thai boksas.

Kviečiame registruoti ne tik save, bet ir savo mylimuosius, draugus ir visus, kurie nori visą savo energiją perkelti į bokso pirštines.

Registracija: https://goo.gl/forms/8hFSDqGfPiHlR59B2

Treniruotė įvyks rugpjūčio 1 d. (antradienį) 17 val. „Get Fit“ sporto akademijoje Vilniuje (Vingio parke).

share!Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on Twitter

Dviračių treniruotė – diskoteka minant pedalus

Ar esate šokę diskotekoje?

O ar esate mynę dviratį diskotekos ritmu?

Dviračių treniruotė „BIKE in“ studijoje būtent tokia ir buvo. Jaučiausi lyg šokčiau breiką mindama pedalus tai didesniu tai mažesniu apkrovimu (p.s. breiko aš gyvenime nesu bandžiusi).  Ir kažkaip nebuvo sunku. O pasirodo, kad būtent tos šviesos ir garsi muzika palengvina fizinį krūvį. Įdomus faktas, bet išties treniruotė praėjo labai greitai, nė karto net nebuvo minties galvoje „jau šiek tiek užkniso“. Realiai mindama dviratį nebūčiau net trečdalio tiek išprakaitavusi, kiek toje treniruotėje palikau savęs. Bet jausmas buvo nuostabus. O dar geresnės emocijos aplankė, kai po treniruotės bendravau su kitomis dalyvėmis. Visos raudonos lyg kepinti burokėliai, bet išsišiepusios nuo ausies lig ausies. O susirinko įvairios merginos: ir vyresnės, ir jaunesnės, ir sportavusios, ir nelabai, ir lengvesnės, ir sunkesnės, ir aukštesnės, ir žemesnės.

Bet ką aš čia kalbu, geriau pažiūrėkite video, kuriame ir pasimatys visi mūsų prakaito lašeliai. Be to sužinosite daugiau apie minimą iš sporto medicinos gydytojo Kęstučio Linkaus bei mitybos specialisto Artūro Sujetos lūpų.

 

share!Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on Twitter

Registracija į treniruotę ant „Aquabase“ lentų vandenyje „Float to fit“

„Float to fit“ treniruotė ant specialių „Aquabase“ lentų vandenyje įvyks liepos 25 d. 18 val. ir 19 val.

Vieno užsiėmimo metu gali dalyvauti tik iki 9 žmonių, todėl registruodamiesi pažymėkite, kuris laikas jums tinkamiausias.

Galutinį dalyvavimo patvirtinimą atsiųsime pirmadienį.

Registruotis galite čia

Visų treniruočių datas rasite čia

share!Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on Twitter

Eikime kartu pasivaikščioti po Karpėnų karjerą

Atrodo, kad visa ši vasara tiesiog skirta aktyviems atradimams. O ypač, kai jie patys ateina ir pakviečia būti atrastais.

Liepos pabaigoje įvyks nerealus renginys: pasivaikščiojimai po Karpėnų klinčių karjerą. Beje, tai yra didžiausias Lietuvoje eksplotuojamas karjeras, kurio panorama surakina akimirkoje. Ir aš taip kalbu vien tik pažiūrėjus į nuotraukas.

Tai štai, šį renginį organizuoja „TrenkTuras“, kurie ir pakvietė „Dydi nesvarbu“ auditoriją liepos 29 d. prisijungti į žygį po karjerus.

Read More

share!Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on Twitter

Šiuolaikiniam šokiui veidrodžiai nereikalingi

Projektas „Sportui dydis nesvarbu“ toliau tęsia savo kelionę per įvairias sporto šakas ir šįkart pristato šiuolaikinio šokio pamoką.

Pamoką vedusios choreografės perspėjo merginas, kad veidrodžiai šiam šokiui nereikalingi, nes taip yra lengviau atsipalaiduoti ir pradėti šokti. Ir iš tiesų, jau nuo pirmos minutės merginos aikštelėje sukosi savo minčių ir jausmų ritmu. Ir tam nebuvo svarbus nei amžius, nei svoris, nei tą dieną lyg iš kibiro pasipylęs lietus.

Video reportaže išgirsite ne tik dalyvių atsiliepimus, bet ir sporto medicinos gydytojo Kęstučio Linkaus bei mitybos specialisto Artūro Sujetos patarimus naudingus šiai sporto rūšiai.

Read More

share!Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on Twitter

Nauja mada – tinklinis (video)

Prisipažinsiu, kuomet paskelbėme registraciją į šią treniruotę, šiek tiek baugino, kad žmonėms tinklinis pasirodys per daug nežinoma sporto šaka ir jie tiesiog neateis. Bet likau labai maloniai nustebinta, kuomet merginos net ir vėluodamos bėgte atbėgo į treniruotę.

Pati asmeniškai tinklinį daugiau žaisdavau per atostogas su tėvais prie jūros. Kadangi pastarieji buvo šios šakos mėgėjai žaidėjai, tai pagrindinių elementų išmokė ir mane. Todėl esant galimybei visuomet sutinku pažaisti.

Read More

share!Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on Twitter

Kas ta funkcinė rato treniruotė?

Šįkart „Dydis nesvarbu“ įrašo eterį užleidžiu savo išmintingai ir iškalbingai draugei Mildai. Ją į projektą „Sportui dydis nesvarbu“ pasikviečiau, nes jos gyvenimo vertybės, patirtis, o ir minčių sklaida labai siejasi su tuo apie ką šis projektas yra. Ir būtent šią fukncinę rato treniruotę pasiūlė įdėti dėl to, kad ji nors ir nauja bei greitai populiarėjanti, bet jau yra apaugusi mitais. Ir išties, aš pati jos visuomet bijodavau, nes atrodydavo, kaip olimpinė sporto šaka, kuri man bus neįveikiama. KLYDAU.

Po teksto įkėliau ir kadrą iš skrynelės „fuckedup“.

Tad žodis Mildai:

“Kas ta funkcinė rato treniruotė?” – buvo tikriausiai dažniausias ir aktualiausias klausimas iki pat treniruotės išvakarių. Funkcinė – kaip pirmokams skiemenavo treneris Liutauras, – tai kai atliekam realiam gyvenime pritaikomus veiksmus. Intervalinė – kai pratimus atliekame tam tikrais intervalais. Ratas – nes pratimus atliekame cikliškai, ratu. “O tai čia reiks daug šokinėti, šliaužioti ir padangas vartyti?”, “O tai čia kur iki apsivėmimo, taip…?” – vis baikščiai sklandė tartum aidas, atgarsiai, nuogirdos ir legendos. Ir aš meluočiau sakydama, kad man nebuvo truputį neramu.

Read More

share!Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on Twitter

Kalanetikos magija ramybėje (video)

Ar žinojote, kad kalanetika, tai plonu siūlu į vienį susieti baletas ir joga. Man tai buvo staigmena. Niekada netikėjau, kad šoksiu baletą. Nelabai mane viliojo ir jogos mantros. Tačiau kalanetika labai gražiai nuramina dieną ar savaitę, kai jos būna vienu judesiu per intensyvios. Kai norisi valandą pabūti ramiai, o kartu ir išvalyti kūną nuo apkerpėjusių minčių.

Ne, tai nėra meditacija. Ir taip, kalnetika yra sportas. Būtent jos metu išsiaiškinau, kokia galia yra mano pačios kūne ir gebėjime jį mankštinti be papildomų hantelių ar kitų prietaisų, užimančių tiek daug erdvės.  Kaip sako Maja, dirbti su pilvo raumenimis galima net sėdint mašinoje, kai aplinkui dauguma užsiima stebuklais ir bando bet kokius neaplenkiamus kamščius praretinti bent keliais papypsenimais per sekundę.

Maja yra labai gera mano draugė. Todėl renkant sporto rūšis šiam projektui, aš net neabejojau, kad merginos, apsilankiusios jos treniruotėje, išeis ne tik pasportavusios, bet ir pasikrovusios teigiama energija. Išties rezultatai ne visuomet turėtų būti prioritetine eiga išdėlioti, nes tuomet mes susitelkiam tik į juos, pamiršdami pačios kelionės svarbą ir grožį. Ir kuomet to nėra, tuomet ir nelieka laiko akimirkų grožiui. Nelieka laiko pasimėgauti pačiu sportu.

Video reportaže pristatome šią sporto šaką, o kartu ir sporto medicinos gydytojo Kęstučio Linkaus bei mitybos specialisto Artūros Sujetos įžvalgomis.

Read More

share!Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on Twitter

Ar gali stori žmonės bėgti? (video)

Mano galvoje bėgimas sukelia labai daug klausimų. Kadangi tai yra viena populiariausių sporto rūšių, o ypač vasarą, todėl ir atsakymų į tuos klausimus yra įvairių. Aš pasitikiu tik tais, kuriuos pateikia šios srities profesionalai.

Nedidelis testas pradedantiems bėgikams:

  1. Bėgti lėtai, bet ilgai ar trumpai, bet greitai?
  2. Kas bėgimo metu svarbiausia: pulsas, graži aprangą ar nubėgti kilometrai per tam tikrą laiką?
  3. Ar gali stori žmonės bėgti?
  4. Ar visi turi įsimylėti šį sportą?

O štai atsakymai, kuriuos gavau aš ir kitos merginos, susirinkusios į bėgimo treniruotę pas „Neko runners“ trenerį Dalių.

Read More

share!Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on Twitter
1 2 3 4 6